2015 yılında,  markanın şu an kreatif direktörlüğünü de yürüten kurucu ortak Sinem Adaköy ve Fevzi Şentürk tarafından, bir plaj giyim markası olarak kurulan Less is

More 2018 yılında ürün gamına spor giyim koleksiyonunu ekledi. 

 

2020 sonu itibariyle ev giyim ve iç giyim koleksiyonunu da ürün gamına ekleyen marka kadınların gardroplarına zamansız parçalar eklemeye devam ediyor. 

 

Türkiye genelinde aralarında Harvey Nichols, Brandroom gibi zincir mağazaların da bulunduğu 50'den fazla satış lokasyonunda yer alan marka, yurt dışında Katar,

Montenegro, Fransa gibi ülkelerde online ve offline satış kanallarında yer almaktadır. 

 

Markanın amacı;  "Less is More" yani "az çoktur" prensibiyle çıktığı bu yolda, abartısız bir çaba ile de kendimizi gösterebileceğimizi ispatlamak, erişilebilir lüks

mottosuyla daha fazla kişiye ulaşmak ve global bir marka olma yolunda adım atmaktır. 

 

Bu anlamda; kendine güvenen, cesur ve farklı kadınlar için üretilen Less is More, her yıl büyümeye ve yeni ürünler ile karşınıza çıkmaya devam edecek.