NASIL İADE  YABABİLİRİM?

 

Less is More'da iade yapmak çok kolay! Malesef değişim yapamıyoruz. Satın almış olduğunuz ürünü 7 gün içerisinde iade hakkınız bulunmaktadır. 7 günü geçen iadeler kabul edilmeketedir.

  • İadenizi göndermeden önce 0530 255 95 31 nolu whatsapp hattından mesaj atarak kargo iade kodu istemeniz gereklidir.  (Lütfen arama yapmayıp sadece whatsapp hattından iletişime geçiniz)
  • İletişime geçmeden iade gönderimi yapmayınız. Farklı depolara iade alındığı için, iade ekibi tarafından farklı kod ve adres yönlendirmeleri yapılmaktadır.
  • İade ekibi tarafından iletilen kodun ve kargo firmasının dışında farklı firma ile gönderilen iadeler kabul edilmemektedir. 
  • İadenizi gönderirken lütfen sipariş verdiğiniz ismi ya da sipariş numaranızı belirtiniz. Aksi halde kargolar geri dönmektedir. 
  • Ürünü kargoya teslim etmeniz yeterlidir. Bize sonrasında bilgilendirme yapmanıza ya da aramanıza gerek yoktur. Lütfen 14 günü geçmedi ise bizim geri dönmemizi bekleyin.
  • İndirimli ürünlerde iade kargo ücreti ALICIYA aittir. Geri ödemeniz kargo ücreti düşülerek yapılır. Yeni sezon ürünlerinde iade kargo ücreti tarafımızca karşılanmaktadır.
  • Faturanız e-fatura olduğu için faturayı göndermeniz gerekmemektedir. Sistemden isminizle ve sipariş numaranızla görüntüleniyor.
  • Web sitesinden doldurmanız ve bilgilendirmeniz gereken bir bölüm yoktur.
  • İadeler bize ulaştıktan sonra 14 gün içerisinde sonuçlanır. Bu süre dolmadı ise lütfen bekleyiniz. 

 

 

İADE  GENEL KURALLARI:

  • Satın almış olduğunuz ürünü 7 gün içerisinde iade hakkınız bulunmaktadır.
  • Faturanız  e-fatura olarak mail adresinizde yer almaktadır. Faturanın kopyası bizde bulunduğu için faturayı göndermeniz gerekmemektedir.
  • İade edeceğiniz ürünün orjinal çantası ve kendisi hasar görmemiş, kullanılmamış, etiketi üzerinde ve varsa tüm aksesuarları / promosyonları tam olarak iade etmelisiniz. 
  • Hasarlı, eksik ve kullanılmış ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  • Kişiye özel tasarlanmış veya isteğe göre değiştirilmiş /dikilmiş siparişlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  • Koruma bandı çıkartılan bikini altlarının iadesi kabul edilmeyecektir.
  • İadenizi gönderdikten sonra, gerekli olması halinde sizden gönderi kodunuzu talep edebiliriz. Sorun yaşamamanız adına, gönderi kodunuzu lütfen saklayınız.
  • Cari adımız Less is More Giyim Aksesuar San. Ltd. Şti' dir. İade adresimiz ofis adresimizden farklıdır. Lütfen ofis adresimize iade göndermeyiniz. 

 

 

SİPARİŞİMİ İPTAL EDEBİLİR MİYİM?

 

  • Henüz kargoya verilmemiş siparişlerinizi mail atarak iptal edebilirsiniz. İptal için [email protected] mail adresimizi kullanabilirsiniz.
  • Ürün bedeli iptal işleminin ardından tarafınıza iade edilir.
  • Para iadeniz havale ile aldıysanız banka transferi yolu ile, kredi kartı ile aldıysanız kartınıza iade şeklinde yapılır.
  • Ürün kargoya verildi ise iptal işlemi gerçekleşmez. Ürün elinize ulaştıktan sonra iade sürecini başlatabilirsiniz.

 

 

İADE SÜRESİ GEÇTİKTEN SONRA İADE EDEBİLİR MİYİM?

 

  • Yasal iade süremiz 7 gündür. Bu süre geçtikten sonra iade kabul edilmemektedir.
  • İade süreciniz kargonuzun teslim edildiği tarihte başlar.

 

 

PARA İADESİ NASIL GERÇEKLEŞECEK?

 

  • Para iadesi işlemleri kargonuz bize ulaşıp ürünler onaylandıktan sonra başlamaktadır.
  • Ürün indirimli ise ürün bedeli bedeli iade kargo ücreti düşülerek iade edilmektedir. Yeni sezon ürünlerde iade kargosu tarafımıza aittir. 
  • Kredi kartı ile alınan ürünlerde ürün bedeli kredi kartına iade edilir. 
  • Bankanıza bağlı olarak iadenizi kredi kartınızda görmeniz 2-7 gün sürebilir. Kartınızda bilgilerimizi PAYTR olarak göreceksiniz. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.
  • Havale ile alınan ürünlerde iade işlemi banka transferi ile yapılmaktadır. Havale / EFT ücreti bize aittir.

 

DEĞİŞİM YAPABİLİYOR MUYUM?

 

Malesef ürünlerde değişim yapamamaktayız.

 

 

ÜRÜN PAKETLEMESİ VE TESLİMATI NASIL YAPILIYOR?

 

  • Less is More markalı mayo ve bikiniler Less is More logolu plastik özel çantası içerisinde, diğer ürünler plastik pahetleme içerisinde gönderilir. Farklı markalardan aldığınız ürünlerin paketlemesi markalara göre farklılık gösterebilir.  Tüm ürünler barkodlu ve etiketlidir.
  • E-fatura mükellefi olduğumuz için faturanız mail adresinize gönderilir.

 

SİPARİŞİM NE ZAMAN KARGOYA VERİLECEK?

 

  • Vermiş olduğunuz sipariş, siparişinizin bize ulaşmasının ardından, ürün detayında ya da web sitesinde belirtilen süre içerisinde kargoya verilir. Saat 12:00'ye kadar verilen siparişlerde eğer ürün stoklarda mevcut ise genellikle aynı gün kargoya verilmektedir. Kampanya dönemlerinde yoğunluk olabilmekte, teslimat süreleri 2-3 günü bulabilmektedir.
  • Teslimat süreleri sipariş yoğunluğuna göre değişiklik gösterebilir.
  • Hafta sonu ve resmi tatil günleri bu sürenin dışındadır.

 

SİPARİŞİMİN KARGOYA VERİLDİĞİNİ NASIL BİLECEĞİM?

 

  • Siparişiniz kargoya verildiğinde bir e-mail ile bilgilendirileceksiniz.
  • Ayrıca üye olduysanız; hesabınıza girip kargo takip numarasına erişebilirsiniz. 

 

ÜRÜNLER HANGİ SÜREDE ELİME ULAŞIR?

 

  • Bu süreç tamamen kargo firmasına bağlıdır. Genellikle İstanbul içinde kargoya teslimden itibaren 1-2 gün, şehir dışında ise 1-4 gün sürmektedir. Kargo firmalarındaki yoğunluğa ve teslim bölgesine bağlı olarak bu süreç değişebilmektedir.

 

GELEN ÜRÜN HASARLIYDI, NE YAPABİLİRİM?

 

  • Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız.
  • Paketi açtığınızda üründe bir hasar farkederseniz bizimle iletişime geçiniz.

 

 

İNDİRİM KUPONU KULLANMIŞTIM. İADEDEN SONRA KUPONUM NE OLACAK?

 

  • Siparişinizde kullandığınız indirim kuponu varsa, iade işleminden sonra hesabınıza yeniden tanımlanacaktır.
  • Sipariş verdiğiniz tarihte indirim kuponunda kalan kullanım süresi kadar süre tekrar geçerli olacaktır.
  • Çoklu ürün alımlarında bir indirim veya kampanyadan yararlanmışsanız, içerisinden bir ürünü iade etmeniz halinde promosyon bozulacaktur.
  • Bu durumda promosyon bedeli düşülerek iade yapılacaktır. 
  • İndirim kuponlarınız ile ilgili sorun yaşamanız durumunda [email protected] adresinden bizimle irtibata geçebilirsiniz.

 

 İADE VE DEĞİŞİM İÇİN BİLGİLERİNİZ NELERDİR?

 

Firma Ünvanı: Less is More Giyim Aksesuar San. ve Dış. Tic. LTD. Şti.

e-posta: [email protected] 
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Size daha iyi hizmet sunabilmek amacıyla çerezleri kullanıyoruz. Çerezler Hakkında Aydınlatma Metni için tıklayınız. Bu siteyi kullanmaya devam ederseniz, Gizlilik ve Çerez Politikamızı kabul etmiş olursunuz.