ÜRÜN PAKETLEMESİ VE TESLİMATI NASIL YAPILIYOR?

 

  • Less is More markalı plaj ürünleri Less is More logolu plastik özel çantası içerisinde, ev giyim ve spor ürünleri Less is More logolu toz torbaları içerisinde barkodlu ve etiketli halde teslim edilir.
  • Bu paket bir kargo poşeti içerisine koyularak kargo firmasına faturası ile birlikte teslim edilir.
  • E-fatura mükellefi olduğumuz için faturanız ayrıca mail adresinize gönderilir.

 

SİPARİŞİM NE ZAMAN KARGOYA VERİLECEK?

 

  • Vermiş olduğunuz sipariş, siparişinizin bize ulaşmasının ardından ürün detayında ya da web sitesinde belirtilen süre içerisinde kargoya verilir. Saat 12:00'ye kadar verilen siparişlerde eğer ürün stoklarda mevcut ise genellikle aynı gün kargoya verilmektedir.
  • Teslimat süreleri sipariş yoğunluğuna göre değişiklik gösterebilir.
  • Hafta sonu ve resmi tatil günleri bu sürenin dışındadır.

 

SİPARİŞİMİN KARGOYA VERİLDİĞİNİ NASIL BİLECEĞİM?

 

  • Siparişiniz kargoya verildiğinde bir e-mail ile bilgilendirileceksiniz.
  • Ayrıca anlaşmalı kargo firmamız tarafından kargo işlemleriniz tamamlandığında tarafınıza kargo takip numaramızı da içeren bir SMS gönderilecektir. SMS'te cari ismimiz / firma ismimiz olan Less is More ismini göreceksiniz. 

 

ÜRÜNLER HANGİ SÜREDE ELİME ULAŞIR?

 

  • Bu süreç tamamen kargo firmasına bağlıdır. Genellikle İstanbul içinde kargoya teslimden itibaren 1-2 gün, şehir dışında ise 1-4 gün sürmektedir. Kargo firmalarındaki yoğunluğa ve teslim bölgesine bağlı olarak bu süreç değişebilmektedir.

 

GELEN ÜRÜN HASARLIYDI, NE YAPABİLİRİM?

 

  • Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız.
  • Paketi açtığınızda üründe bir hasar farkederseniz bizimle iletişime geçiniz.

 

SİPARİŞİMİ İPTAL EDEBİLİR MİYİM?

 

  • Henüz kargoya verilmemiş siparişlerinizi bizi arayarak ya da mail atarak iptal edebilirsiniz. İptal için 0545 208 91 75 nolu hattımızı ya da [email protected] mail adresimizi kullanabilirsiniz.
  • Ürün bedeli iptal işleminin ardından tarafınıza iade edilir.
  • Para iadeniz havale ile aldıysanız banka transferi yolu ile, kredi kartı ile aldıysanız kartınıza iade şeklinde yapılır.
  • Ürün kargoya verildi ise iptal işlemi gerçekleşmez. Ürün elinize ulaştıktan sonra iade sürecini başlatabilirsiniz.

 

ÜRÜNÜ İADE EDEBİLİR MİYİM?

 

  • Satın almış olduğunuz ürünü 14 gün içerisinde iade hakkınız bulunmaktadır.
  • İade edeceğiniz ürünü mutlaka faturası ile birlikte geri göndermelisiniz. Web sitesi üzerinden iade talebi oluşturabileceğiniz gibi mail ile de bizi bilgilendirebilirsiniz.
  • İade edeceğiniz ürünün orjinal çantası ve kendisi hasar görmemiş, kullanılmamış, etiketi üzerinde ve varsa tüm aksesuarları / promosyonları tam olarak iade etmelisiniz. 
  • Hasarlı, eksik ve kullanılmış ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  • Kişiye özel tasarlanmış veya isteğe göre değiştirilmiş /dikilmiş siparişlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  • Koruma bandı çıkartılan bikini altlarının iadesi kabul edilmeyecektir.
  • Ürünlerde değişim de yapıldığı için ürünün üzerine iade mi değişim mi olduğunu belirten kısa bir not yazmanız süreci hızlandıracaktır.

 

İADE ÜRÜNLERİN KARGO İŞLEMİ NASIL OLUYOR?

 

  • İadelerde bizden kaynaklı bir hata bulunmuyor ise kargo ücreti size aittir. 
  • İstediğiniz kargo firması ile iade edebilirsiniz.
  • KARŞI ÖDEMELİ KARGOLAR KABUL EDİLMEMEKTEDİR.
  • İadenizi gönderdikten sonra, gerekli olması halinde sizden  gönderi kodunuzu talep edilebiliriz. Sorun yaşamamanız adına, gönderi kodunuzu lütfen saklayınız.
  • Gönderilerinizi Less is More Giyim Aksesuar San. adına göndermelisiniz. Fatura üzerinden cari bilgimiz ve adresimiz yer almaktadır.  

 

İADE SÜRESİ GEÇTİKTEN SONRA İADE EDEBİLİR MİYİM?

 

  • Yasal iade süremiz 14 gündür. Bu süre çektikten sonra iade kabul edilmemektedir.
  • İade süreciniz kargonuzun teslim edildiği tarihte başlar.

 

FATURAMI KAYBETTİM NE YAPABİLİRİM?

 

  • Faturanız ayrıca e-fatura olarak e-mail adresinize de gönderilmektedir. Faturanızın çıktısını alarak iade sürecinde kullanabilirsiniz.
  • Faturanızı e-mail adresinizde bulamama durumunda bizimle irtibata geçebilirsiniz.

 

PARA İADESİ NASIL GERÇEKLEŞECEK?

 

  • Para iadesi işlemleri kargonuz bize ulaşıp ürünler onaylandıktan sonra başlamaktadır.
  • Ürün bedeli ürünü sipariş ederken ödediğiniz kargo bedeli dahil olarak iade edilir.
  • İade ederken ödediğiniz kargo bedeli iadeye dahil değildir. 
  • Kredi kartı ile alınan ürünlerde ürün bedeli kredi kartına iade edilir. 
  • Bankanıza bağlı olarak iadenizi kredi kartınızda görmeniz 2-7 gün sürebilir. Kartınızda bilgilerimizi PAYTR olarak göreceksiniz. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.
  • Havale ile alınan ürünlerde iade işlemi banka transferi ile yapılmaktadır. Havale / EFT ücreti bize aittir.

 

DEĞİŞİM YAPABİLİYOR MUYUM?

 

  • Ürün bedeninin olmaması ya da farklı bir ürünle değiştirmek istediğinizde ürün değişimi yapabilmekteyiz.
  • Değişim süremiz 14 gündür.
  • Değişim tamamen stok durumuna göre yapılır. Değişim yapmak istediğiniz ürün stoklarımızda yok ise iade hakkınızı kullanabilirsiniz.
  • Değişim yapmak istediğinizde geri göndereceğiniz ürünün kargo bedeli size, yeni gönderilecek ürünün kargo bedeli ise bize aittir. 
  • KARŞI ÖDEMELİ KARGOLAR KABUL EDİLMEMEKTEDİR.
  • Değişim yapacağınız gönderilerde de kargoyu Less is More Giyim Aksesuar San. adına göndermelisiniz. Fatura üzerinde ve sayfanın en altında cari detaylarımız mevcuttur.
  • Değişim yapacağınız gönderinin içerisine hangi ürünü ne ile değiştirmek istediğinize dair not yazınız. 

 

İNDİRİM KUPONU KULLANMIŞTIM. İADEDEN SONRA KUPONUM NE OLACAK?

 

  • Siparişinizde kullandığınız indirim kuponu varsa, iade işleminden sonra hesabınıza yeniden tanımlanacaktır.
  • Sipariş verdiğiniz tarihte indirim kuponunda kalan kullanım süresi kadar süre tekrar geçerli olacaktır.
  • Çoklu ürün alımlarında bir indirim veya kampanyadan yararlanmışsanız, içerisinden bir ürünü iade etmeniz halinde promosyon bozulacaktur.
  • Bu durumda promosyon bedeli düşülerek iade yapılacaktır. 
  • İndirim kuponlarınız ile ilgili sorun yaşamanız durumunda [email protected] adresinden bizimle irtibata geçebilirsiniz.

 

 İADE VE DEĞİŞİM İÇİN BİLGİLERİNİZ NELERDİR?

 

İade ve Değişim Adresi:

Firma Ünvanı: Less is More Giyim Aksesuar San. ve Dış. Tic. LTD. Şti.

Adres: Firüzköy Mah. Güney Sok. Kaya İş Merk. No:3 K:2 Firüzköy Avcılar İstanbul

Tel: 0545 208 91 75

e-posta: [email protected]