ÖNEMLİ NOT: LÜTFEN İADE & DEĞİŞİM SORGULAMALARINIZI WHATSAPP VE İLETİŞİM TELEFON HATTIMIZDAN DEĞİL SADECE [email protected] üzerinden yapınız.

İadeleriniz ve değişimleriniz kargonuz bize teslim edildikten en geç 1 hafta içerisinde tamamlanır.  Sorgulama yaparken bu süreyi gözönünde bulundurmanızı rica ediyoruz. 

 

SİPARİŞİMİ İPTAL EDEBİLİR MİYİM?

 

  • Henüz kargoya verilmemiş siparişlerinizi mail atarak iptal edebilirsiniz. İptal için [email protected] mail adresimizi kullanabilirsiniz.
  • Ürün bedeli iptal işleminin ardından tarafınıza iade edilir.
  • Para iadeniz havale ile aldıysanız banka transferi yolu ile, kredi kartı ile aldıysanız kartınıza iade şeklinde yapılır.
  • Ürün kargoya verildi ise iptal işlemi gerçekleşmez. Ürün elinize ulaştıktan sonra iade sürecini başlatabilirsiniz.

 

ÜRÜNÜ İADE EDEBİLİR MİYİM?

 

  • Satın almış olduğunuz ürünü 7 gün içerisinde iade hakkınız bulunmaktadır.
  • İade edeceğiniz ürünü mutlaka faturası ile birlikte geri göndermelisiniz. Faturanız hem paketin içerisinde hem de e-fatura olarak mail adresinizde yer almaktadır. Lütfen faturaları atmayınız.
  • FATURANIN ALT KISMINDA YER ALAN İADE BÖLÜMÜNÜN DOLDURULMASI ZORUNLUDUR. 
  • WEB SİTESİNDE SİPARİŞLERİM BÖLÜMÜNDE YER ALAN "KOLAY İADE " BÖLÜMÜNÜN DOLDURULMASI ZORUNLU DEĞİLDİR. SADECE BİLGİLENDİRME AMAÇLIDIR. FATURAYI DOLDURMANIZ VE BİZE GERİ GÖNDERMENİZ YETERLİDİR. BU ALANDAN YAPTIĞINIZ İŞLEMLER İÇİN HERHANGİ BİR DÖNÜŞ YAPILAMAYACAKTIR.
  • Faturanın alt kısmında yer alan iade bölümünü lütfen eksiksiz doldurunuz. Değişim istiyor iseniz yine bu alana değişim talebinizi yazabilirsiniz.
  • İade edeceğiniz ürünün orjinal çantası ve kendisi hasar görmemiş, kullanılmamış, etiketi üzerinde ve varsa tüm aksesuarları / promosyonları tam olarak iade etmelisiniz. 
  • Hasarlı, eksik ve kullanılmış ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  • Kişiye özel tasarlanmış veya isteğe göre değiştirilmiş /dikilmiş siparişlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  • Koruma bandı çıkartılan bikini altlarının iadesi kabul edilmeyecektir.
  • Ürünlerde değişim de yapıldığı için ürünün üzerine iade mi değişim mi olduğunu mutlaka fatura üzerine ya da ayrıca not yazarak belirtmelisiniz.

 

İADE ÜRÜNLERİN KARGO İŞLEMİ NASIL OLUYOR?

 

  • İadelerde kargo ücreti bize aittir.
  • YURTİÇİ KARGO ile 745966888 kodu ile karşı ödemeli gönderebilirsiniz.
  • İadenizi gönderdikten sonra, gerekli olması halinde sizden  gönderi kodunuzu talep edilebiliriz. Sorun yaşamamanız adına, gönderi kodunuzu lütfen saklayınız.
  • Cari adımız Less is More Giyim Aksesuar San. LTD. Şti'dir. Fatura üzerinde cari bilgimiz ve adresimiz yer almaktadır.  Lazım olması durumunda bu bölüme bakabilirsiniz. Ama kargo kodunu verdiğinizde başka bilgiye ihtiyacınız kalmayacaktır. 

 

İADE SÜRESİ GEÇTİKTEN SONRA İADE EDEBİLİR MİYİM?

 

  • Yasal iade süremiz 7 gündür. Bu süre çektikten sonra iade kabul edilmemektedir.
  • İade süreciniz kargonuzun teslim edildiği tarihte başlar.

 

FATURAMI KAYBETTİM NE YAPABİLİRİM?

 

  • Faturanız ayrıca e-fatura olarak e-mail adresinize de gönderilmektedir. Faturanızın çıktısını alarak iade sürecinde kullanabilirsiniz.
  • Faturanızı e-mail adresinizde bulamama durumunda bizimle irtibata geçebilirsiniz.
  • Faturasız iade kabul edilmemektedir.

 

PARA İADESİ NASIL GERÇEKLEŞECEK?

 

  • Para iadesi işlemleri kargonuz bize ulaşıp ürünler onaylandıktan sonra başlamaktadır.
  • Ürün bedeli ürünü sipariş ederken ödediğiniz kargo bedeli dahil olarak iade edilir.
  • Kredi kartı ile alınan ürünlerde ürün bedeli kredi kartına iade edilir. 
  • Bankanıza bağlı olarak iadenizi kredi kartınızda görmeniz 2-7 gün sürebilir. Kartınızda bilgilerimizi PAYTR olarak göreceksiniz. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.
  • Havale ile alınan ürünlerde iade işlemi banka transferi ile yapılmaktadır. Havale / EFT ücreti bize aittir.

 

DEĞİŞİM YAPABİLİYOR MUYUM?

 

  • Ürün bedeninin olmaması ya da farklı bir ürünle değiştirmek istediğinizde ürün değişimi yapabilmekteyiz.
  • Değişim süremiz 7 gündür.
  • Değişim tamamen stok durumuna göre yapılır. Değişim yapmak istediğiniz ürün stoklarımızda yok ise iade hakkınızı kullanabilirsiniz.
  • Değişim durumunda kargo ücreti bize aittir. Yurtiçi Kargo 745966888 Kodu ile gönderebilirsiniz. Farklı kargo firmaları ile gönderilen karşı ödemeli kargolar kabul edilmemektedir.
  • Değişim yapacağınız gönderinin içerisine size ürünle birlikte gönderilen değişim formunu doldurarak mutlaka ekleyiniz.

 

 

ÜRÜN PAKETLEMESİ VE TESLİMATI NASIL YAPILIYOR?

 

  • Less is More markalı plaj ürünleri Less is More logolu plastik özel çantası içerisinde, ev giyim ve spor ürünleri Less is More logolu toz torbaları içerisinde barkodlu ve etiketli halde teslim edilir.
  • Bu paket bir kargo poşeti içerisine koyularak kargo firmasına faturası ile birlikte teslim edilir.
  • E-fatura mükellefi olduğumuz için faturanız ayrıca mail adresinize gönderilir.

 

SİPARİŞİM NE ZAMAN KARGOYA VERİLECEK?

 

  • Vermiş olduğunuz sipariş, siparişinizin bize ulaşmasının ardından ürün detayında ya da web sitesinde belirtilen süre içerisinde kargoya verilir. Saat 12:00'ye kadar verilen siparişlerde eğer ürün stoklarda mevcut ise genellikle aynı gün kargoya verilmektedir.
  • Teslimat süreleri sipariş yoğunluğuna göre değişiklik gösterebilir.
  • Hafta sonu ve resmi tatil günleri bu sürenin dışındadır.

 

SİPARİŞİMİN KARGOYA VERİLDİĞİNİ NASIL BİLECEĞİM?

 

  • Siparişiniz kargoya verildiğinde bir e-mail ile bilgilendirileceksiniz.
  • Ayrıca üye olduysanız hesabınıza girip takip numarasına erişebilirsiniz. 

 

ÜRÜNLER HANGİ SÜREDE ELİME ULAŞIR?

 

  • Bu süreç tamamen kargo firmasına bağlıdır. Genellikle İstanbul içinde kargoya teslimden itibaren 1-2 gün, şehir dışında ise 1-4 gün sürmektedir. Kargo firmalarındaki yoğunluğa ve teslim bölgesine bağlı olarak bu süreç değişebilmektedir.

 

GELEN ÜRÜN HASARLIYDI, NE YAPABİLİRİM?

 

  • Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız.
  • Paketi açtığınızda üründe bir hasar farkederseniz bizimle iletişime geçiniz.

 

 

İNDİRİM KUPONU KULLANMIŞTIM. İADEDEN SONRA KUPONUM NE OLACAK?

 

  • Siparişinizde kullandığınız indirim kuponu varsa, iade işleminden sonra hesabınıza yeniden tanımlanacaktır.
  • Sipariş verdiğiniz tarihte indirim kuponunda kalan kullanım süresi kadar süre tekrar geçerli olacaktır.
  • Çoklu ürün alımlarında bir indirim veya kampanyadan yararlanmışsanız, içerisinden bir ürünü iade etmeniz halinde promosyon bozulacaktur.
  • Bu durumda promosyon bedeli düşülerek iade yapılacaktır. 
  • İndirim kuponlarınız ile ilgili sorun yaşamanız durumunda [email protected] adresinden bizimle irtibata geçebilirsiniz.

 

 İADE VE DEĞİŞİM İÇİN BİLGİLERİNİZ NELERDİR?

 

İade ve Değişim Adresi:

Firma Ünvanı: Less is More Giyim Aksesuar San. ve Dış. Tic. LTD. Şti.

Adres: Firüzköy Mah. Güney Sok. Kaya İş Merk. No:3 K:2 Firüzköy Avcılar İstanbul

e-posta: [email protected]